Saturday, January 29, 2011

keluar mengservis

ketika sudah mau balik untuk chinese new year, ya!!..its good, coz khamis jumaat adalah cuti, ia adalah good untuk balik kerana akan sambung hingga ahad, so 4 days bercuti tanpa perlu untuk apply annual leave yang sikit itu....guahhahaha!!..

so before pulang, semestinya kenderaan yang akan digunakan harus di servis terlebih dahulu supaya pulang nanti di dalam keadaan yang lancar dan juga good!!!..guahhahahha!!..

oleh itu saya juga tidak terkecuali untuk anta my moto ke kedai, moto?, yala moto aja, maklumla duit tak byk mana, so moto ja ada, kereta mana?...tak beli jadinya xdak la kereta..guahahhahah!!..

seperti biasa check minyak hitam, check bateri, rantai, tayar, and etc, then itu tauke kedai ada bagitau, ada barang good pasang kat your moto lagi good, so pejadah apa dia ni mau jual barang apa lagi?...so inilah pejadah barang itu..

pejadah benda ini?...dan apakah function pejadah ini di moto?..dan di pasang di mana kejadahan ini?..

ya di sinilah kejadahan ini di pasang, inilah kedudukan dan kejajaran sebenar kejadah ini diletakkan, agak lama juga setting pejadah ini dikedai baru leh siap...dgn harga RM55 saya bersetuju untuk memasangnya, dan satu lagi tak tau sebenarnya apakah kejadahan barang ini?...time pasang di kedai tak tanya apa nama pejadah ini....tapi kereta ada kejadahan spt ini di bonet enjin...iaitu namanya stabilizer, so maybe ini pun sama juga nama stabilizer, dan nampak spt aksesori poyo dan mahu menunjuk kepada awek2 sedang menunggu bas dan awek2 sekolah....akan tetapi setelah membawa moto dengan ada kejadahan ini ketika mahu membeli makan, adalah good, rasa lain, mengkorner baring rasa good, drifiting rasa good, dan bermacam2 lagi juga good..

jadi tak rugi juga membeli ini kejadahan, guahahha!!....harga tidak mahal, tapi result is good..so inilah kejadahan nya beli ketika mengservis...akhir kata, belila aksesori yang mengoodkan kualiti pemanduan anda...bukan hanya mau show off sahaja....guahahhahahah!!!...

No comments:

Post a Comment

komen komen komen...hohohohooh..