Sunday, June 23, 2013

Jerebu beb!!



Well...skang ni jerebu dh melanda dah...tempat gua duduk pun penuh jerebu..tebal gile..gua nk beli mkan naik moto pun yg xjauh mane pun mata leh rase pedih..

Macam biasa la..kt fb sepah org yg share gambar jerebu kat tmpat masing2..ada gak yg mengeluh..bagi gua lak.. Ini semua atas ketentuan yg maha esa..mesti ade sebab kenape nak jd cani..walupun bende atas sebab kebakran ke ape ke.. Tp semua adalah dtg dr yg maha esa juga...

So lu sume yg mane tempat2 kene jerebu..elok jgn kuar kalau xde urgent mane..duk diam2 kt rumah..nanti sakit susah lak lu...jgn nak mengeluh sgt le beb...doa biar nanti hujan akan turun..bg ilang sume jerebu ni.. Ni pun dh nak masuk ramadan..bape minggu je lg..harap2 nanti sume jerebu akan surut..so gua ada satu gambar jerebu yg ade gua ambik time gua balik dr bungkus makan..hahaha..sila2 la tgk...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

komen komen komen...hohohohooh..