Saturday, August 17, 2013

Beraya dgn pc baru

Well, selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin, so hari raya, gua xbeli ape sgt, ade beli kuih muih je, lain2 xde sgt,

so gua simpan duit sikit, duk beli pc baru, pc lama dh rosak habis, so kenela beli baru, hidup dgn pc ni susah sikit, xde pc cam org gile lak dh,so kalau ade pc xkuar rumah sebulan pun xpe beb..hahahha..so bajet dlm RM1500 lebih sikit gua angkat 4 brang, mobo, proc, ram dgn kipas proc sekali,

Kali ni gua angkat AMD, bukan apa selama ni guna intel, so this time saje nak guna proc ni, for now looks good, sedap n smooth je, gua bukan kaki game dh skang, main game pun gitu2 je, setakat nak penuhi masa kat rumah je..more tu converting videos, photoshop itu ini sikit,

Internet pun nampak ok dh, so elokla tu, leh la mengarut dpan pc lagi lepas ni..so gua nak share sikit gambar brg gua beli...hOoooOOoo!!...selamat hari raya!!!..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

komen komen komen...hohohohooh..