Wednesday, January 22, 2014

naik moto gi pd

dengan tarikh 17jan2014, jumaat, gua dengan budak2 lain duk turun, PD, dah lama gua xkonvoi ramai2 dgn naik motor ni, last2 gi gak, pasal dah lama sgt gua xnaik moto jauh2, rasa sakit kaki lak, tapi xpe, gua rasa gembira sikit, maklumla jumaat tu cuti thaipusam, dapat la duk jalan2...

konvoi naik motor ni yg best nye, rasa cam bagus je, maklumla ramai2 naik  motor kan, yg penting moto tu elok la keadaannya, jgn xde roadtax la, lesen xde la, bahaya, bukan apa, kalau sangkut kene tahan polis, lu jugak susah, so sape2 xde lesen tu gi la buat, xsusah mana pun, cume kene bayar jela kan..dah nama pun sekolah memandu, so bayar la...lu igt sume nak free ke...

motor gua moto kapcai je, xde rasa nak beli moto beso ke ape ke, maklumla skang ni dah ramai orang duk bawak moto beso gile, sampai 1000c pun leh beli kalau cukup duit la kan...bagi gua moto ni untuk gua senang gerak, so utk skang ni xde rasa  nak upgrade lagi beso ke ape...cukup2la ape ada skang ni, lagipun dah bayar habis...dan xnak mau utang lagi dah...cukup2 la utang yang dah sepah tu...leh cirit gua bayar bulan2...penat woo, dapat gaji bayar utang, kalau xutang lak sampai ke tua la xdapat nak merasa beli barang besa2 lak..aisehhh..

so time kat pd tu, cume satu hari jela, kata orang tu balik hari, pergi pagi, petang balik, maklumla, nak stay situ cam kejadah ape kan, coz masing2 pun ada plan lain esoknye..so pergi balik hari jela...cume satu je gua xleh nak gembira sgt bile dah sampai ke pd, gua xleh  nak mandi kat laut tu, gua ni entah ape jenis pun xtau, bile berendam lama dalam air ni start kepala jadi pening, bukan sikit2 nye pening, pening cam denyut2 tu....kene tido dulu la bagi elok kepala tu..so jadinya gua sampai kat situ tgk kawan2 gua duk mandi cam budak2, lepas tu tgk sume gi naik banana boat,

gua gembira walaupun gua xmandi laut, walaupun xdapat  nak buat semua tu, gua rasa best leh gi ramai2, tu je, lagipun situ tempat gua lepak tu bukan kat betul2 pd, gua lepak kat teluk kemang, so kurang sikit orangnye...masjid pun dekat, nak gi solat jumaat xsampai 10min dah sampai dah...mmg rasa keenjoyannya la..walaupun xmandi laut..pui~!

so ini gua ada ambik gambar sikit, tapi nak letak satu jela..byk2 cam semak je kan...bukan lu sume nak tgk sgt pun..


ok inilah dia gambarnya, kalau lu rasa kecik, lu gi klik gambar tu bagi beso sikit...ni time air xpasang, so air nampak cetek la, then kalau rasa gambar ni xlawa,....gua rasa pun mmg xlawa...pasal gua ambik gune ipod gua je...gua bukan budak slr ke budak ada camera ganas gile ke..so ini je gua gune utk ambik gambar...walaupun gua ada hp yg ada camera, tapi bateri cepat habis, so gua gune gua punye ipod, tahan sampai gua balik semula ke rumah gua..hebat gile x?..guahhahahahhah!!!..

satu lagi makanan area situ pun sedap..mungkin kene dgn selera gua...so mmg bantai makan byk sikitla..lazat la area kedai2 tu..xrugi ambik secara tamak..mahal sikit xpe..asalkan sedap..hahha...

so lu sume kat luar, kalau nak lepak2 pd tu silakan la...yg penting jaga sikit perangai tu, jgn nak peluk2 kat depan org, nasib gua bukan superman ke batman ke mahupun ultraman...kalau x gua dah tembak lu yg peluk2 tu .....cube kaver2 sikit beb...jgn nak tunjuk benda yg xelok depan orng woi...

okla tu je catatan karut gua yg sempat gua buat time gua gi pd ni..so bye~!!!..hoooooooooooooooooooo~!!!!...guahahhahahahh~!!!!..

No comments:

Post a Comment

komen komen komen...hohohohooh..