Wednesday, October 15, 2014

Jumpa kawan lama

Ni cerita raya haji lepas..petang raya tu gua anta 2 org adik gua gi batu pahat..sorang uthm..sorang kat parit raja..
Cam jauh je bunyi kan..padahal tu dua tempat yg sama..so nak cite tu lepas gua duk anta tu..gua,adik n mak...gi makan satu kedai kat pt raja tu..keluar2 kete..ade org panggil nama gua siap nama bapak sekali..tgk2 kawan lama dorm gua dulu time study...terkejut gua siot...belas taun xjumpa last2 leh jumpa kat kedai dia...
Mmg gua rasa macam2 excited pun ada...dan gua rasa bangga gak ade gak member lama gua berjaya ade kedai makan sendiri..
Soalan terbaik dia..dah kawen belum?..jawapannye semestinya tidak!!!..aiya!!!..tgk dia anak dah dua..tgk bini dia pun tgh pregnant..nak masuk 3 tu brother!!!!!!!!
Xpela dah rezeki dia tuh...gua ni je duk sorang2 cam kejadah apa...duk ngadap pc,dinding,kipas dalam bilik...bile nak berubah xtaula...hahahah...
Apa2 pn last jumpe member gua ni di last day spmv...yes gua ambik vokasional dulu..hahaha..skang dah xwujud dah spmv ni...
Lepas exam last tu warden terus suruh sume budak chow time tu jugak..so mmg xde dah gua nak lepak2 kejap dgn member2 time tu...
Xpela dpt jumpe balik camni gua rasa gembira...hahahhahaahahha...

No comments:

Post a Comment

komen komen komen...hohohohooh..