Sunday, September 25, 2016

Psp 2000

Inilah psp model2000 yang dah lama gua beli..tak igt tahun bile. Maybe 2006 or 2007 camtu beli.

Dan dah lama tak on.so arini gua on saje nak main game dalam psp tu.dan inilah dia 1st gadget yg gua ada.psp ni gua idamkan dari sekolah lagi.duk tgk kat magz je time tu.nak beli tak mampu.lepas dah keje baru dpt.

Itupun kumpul 6 bulan baru leh beli.gaji pun time tu bawah 1000.duk sewa pulak.so agak miskin jugakla.gua rasa psp ni time tu dalam 900 gak siap dpt free game dgn memory card.

Mungkin skarang org dh tak pandang sgt psp ni.maklumla nak main game ni kat hp pun dah boleh.free pulak tu kan.Pulak psp ni dah kira barang lama.jadi khazanah dah.leh jadi rare xlama lagi la ni.

Gua xkan jual psp ni.byk sentimental value beb.nak dgr mp3 n tgk video nilah gua gune time dlm bas nak balik kg.susah payah gua kumpul nak beli.tu sume kenangan beb.kotak sume2 gua ada complete set.dlm keadaan baik.HAHAHAHA.

So nasihat gua kalau lu ada barang tu elok2 la jaga.mentang mak bapak bagi.lu buang2 je.puiii..tunggu le nanti lu dah gune duit sendiri.calar sikit je pun lu rasa nak jadi makhluk hijau dah.

Guahahahah!!!!

No comments:

Post a Comment

komen komen komen...hohohohooh..