Saturday, September 16, 2017

Main game PS4

Macam inilah kalau duk bosan, gua cam biasalah, habiskan masa main game, gua ada ps4, slim jeee.. bukan pro punye..hohooh..

Antara game yang gua suka main, adalah game dalam gambar ni, everybody's golf, bagi gua ni adalah antara game lejen faveret. Tengok macam senang main kan, tapi bila lu main dan naik stage, cam harambe pun ada rasanya, nak menyumpah pun ada. hahahhaha..boleh stress high level jugak la.!!!

Gua main game ni dari zaman psp lagi, time tu versi japan punye, tak faham benda, tapi main jugak, pasal suka punya pasal. HAHAHHAHA. 

Gua cite sikit pasal game ni, character game ni sume style kartun sikit, bile main, leh unlock macam2, antaranya pakaian, cam baju suar, jadah2 lain, leh customize character, leh jadi kurus, gemuk gile, rambut itu ini, grafik dia bagi gua, rasa cam sama je dari dulu, dah name pun cam kartun, so grafik pun style camtu gak la, cuma jadah ni 3D, xdela 2D ye. Member2 gua ada yang pelik pasal la beli ps4 main game kejadah ni. Nak buat camne, gua suka genre yang macam ni, sejak dari ps1 lagi, hahahhaha!!!

Gua punya style main game, tak ikut orang main game ape, tak ikut apa game popular, gua main ikut apa yang gua nak main. So selalunya memang takkan sama dengan member2 lain yang ada ps4. hahhaha!!!Contohnya, cam game satu ni mmg popular gila! GTA, gua mmg tak minat langsung nak main. Genre style camtu mmg agak kureng la, Last gua main GTA tu pun, zaman game ni menggunakan grafik level yang sampah tu, time gambar game tunjuk dari atas tuh. Lepas tu dah tak main la sampai skang.guahahahhah!!!




Ok satu lagi game macam golf ni namanya everybody's tennis, time kat psp dulu ada kuar versi jp dan eng. Harap2 ada la keluar jugak game tu dalam ps4, leh la gua main lagi!!

OKLA, dah malas nak cite ape, theme blog ni pun gua dah tukar baru, saja2 nak try benda lain kat sini.hahahhaha..HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

No comments:

Post a Comment

komen komen komen...hohohohooh..