Sunday, October 8, 2017

Unifi free upgrade!oh yeah!


Akhirnya!! gua punya line unifi sudah upgrade dari 30mbps ke 50mbps!! cantikkk!!.bangun awal pagi di hari ahad ni, tengah duk main2 internet..tiba2 dapat sms, tmnet suruh off kan modem pasal plan sudah bertukar menjadi 50mbps!!

MEMANG TERBAIK GILAAAAA!!!HAHAHHAHAHAHAH!!

Pada zaman sekarang banyak benda yang menaik yang rasa tak suka, macam naik harga minyak, barang2 dan lain2...tapi bila dapat speed naik macam ini..ini adalah bagus gileee!!

Walaupun gua kadang2 selalu marah2, benci2, muntah2, dengan tmnet ni, maklumla kadang2 speed tiba2 slow, tanpa disedari, dan kadang2 putus2..tapi bila dapat speed free upgrade camni..ada jugak rasa gembira di dalam hati..hahhahah!!!




Rumah yang gua duduk ni adalah high rise!! tak pun dalam bahasa jepun dipanggil apaatoo!! gua ingat tak dapat la speed camni, pasal gua baca gak forum2 dalam internet, kadang2 tak dapat kalau rumah high rise, pasal kita punye tempat tu tak support.tapi hari ini ia adalah salah!!kerana tempat gua duduk ni support untuk upgrade!!guahahhahahahhah!!!!!

so mari bergembira!!!!hooooooooooooooooooooooooooo!!!

No comments:

Post a Comment

komen komen komen...hohohohooh..