Monday, May 14, 2018

Balik mengundi...

Ok ini cite sikit pasal mengundi gua ni pada 9mei18, saja share sikit...gua rasa agak bosan, balik jauh2 tapi tak dapat duit..harey tuiii...

tapi time gua mengundi kat kg, gua punya line no.5..tapi tak ramai tapi nampaknya yang duk beratur situ, yang ramai, line grup lain..maybe budak2 yang patut duk beratur sama dgn gua ni, dah tukar alamat, mungkin masing2 dah kaya ada rumah sendiri, so dah leh letak address guna alamat rumah sendiri...gua rumah pun xde..yang ada pun sewa je..very sadness...tu sebab ic gua xde tukar alamat..masih lagi guna alamat kg..satu lagi gua leh jumpa family...buat makan2 sikit malam tuh..leh dapat pulak makan durian belakang rumah...punye lama dah ada pokok, baru skang merasa durian tuh..syukurlah dapat rasa jugak...

oh undi

ini dia  gua ambik gambo benda ni, gua xnak share jari gua..coz jari gua bukan jari style model2 di luar tu..guahahhahah!!..sempat lagi ambik gambo time beratur nak masuk mengundi..

lepas mengundi tu..malam gua gerak KL, kononnya esok adalah kerja..bile dah sampai KL baru gua dapat berita, bahawasanya esok dan lusa adalah cuti...nak buat camne, berita cuti tu dah pagi baru dapat tau..so khamis jumaat sabtu ahad gua duk nganga je kat kl sorang2 kat rumah...duk pandang kiri kanan cam org gilo..nak gerak balik ke kg semula..mmg habis duit gua la..ni dah nak masuk puasa, lepas tu nak raya lagi..lagi banyak duit nak guna..so better gua save duit utk itu...

takpela..kerajaan pun dah tuko..gua harap jadi better than before, jgn nak menggelab sana sini, dan jgn sampai gua rasa sama je cam dulu, tak pun lagi cam harey jadey dari dulu...so lu dah menang..lu buat baik2 keje lu sampai 5 tahun..lepas tu baru gua fikir, ape next step gua nak undi sape nanti..jgn awal2 duk yeye..lepas tu jadi cam harey jadey...

okla...bye bye..guahhahahahha!!


No comments:

Post a Comment

komen komen komen...hohohohooh..